czwartek, 9 lutego 2012

D.I.Y spódniczka na gumce :)

Witajcie dziś mamy dla was post w którym pokażemy wam jak prosto i łatwo zrobić samemu spódniczkę na gumce. Pokażemy wam dwa sposoby na jej uszycie. Nie przedłużając zaczynamy :)

1.Materiał o wymiarach 1x1,50m składamy na połowę(w naszym wypadku) można po prostu odmierzyć sobie dowolną długość. 



2.Odmierzamy długość gumki i zszywamy ją.



3.Zszywamy krótsze brzegi materiału.


I sposób:
4. Żeby ułatwić sobie wszycie gumki proponujemy rozciągnąć gumkę i przypiąć ją do materiału, to pozwoli wam równomiernie zmarszczyć materiał. 


5.Przyszywamy materiał rozciągając gumkę.







II sposób:

1.Przypinamy gumkę tak aby minimalnie była ona na materiale.


2.Przyszywamy gumkę do materiału.





3.Na koniec podkładamy spódniczkę.



A oto efekt:




Mamy nadzieję, że spodoba wam się nasza propozycja i zainspirowaliśmy którąś z was do tego, aby uszyć coś samodzielnie :)

Pozdrawiamy 
P&F

24 komentarze:

  1. bardzo ładnie :). Co mogę od siebie podpowiedzieć, to zamiast podciągania gumki, radziłabym iść metodą "na pół": złożyć gumkę i materiał na pół i przypinać do siebie "środki" gumki i materiału, potem znowu odcinki gumki i materiału znów na pół i znów spiąć i tak - do woli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie to wyszło! :) uszyj mi :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wyszło. Prosta rzecz a satysfakcja ogromna :) Mnie się bardziej podoba wariant pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ach, chciałabym mieć takie zdolności... i chęci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Tobie wyszła ta spódniczka! jestem po wrażeniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale fajny blog! inny niż inne ;) Obserwujemy, a co!

    Tymczasem zapraszamy do obserwowania naszego bloga http://lenalona.blogspot.com/

    Dziś dodałyśmy zabawną stylizację zimową (śnieg padał ładnie, więc wyciągnęłyśmy czapy, emu i heja na miasto!), a na jutro szykujemy duuużą recenzję kosmetyków. Bez wazeliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki,teraz już wiem jak uszyć sukienkę, chyba tak wyprupuje na materiał w panterkę

    OdpowiedzUsuń
  8. ej , świetny blog ! :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję dziękuję dziękuję! to teraz czas na moje szycie hihi :) zobaczymy co wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne DIY, dobrze wytlumacozne jak zroic, bede zagladac czesciej

    zapraszam do mnie
    http://gooddamnmoment.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Boska!! :D Świetne DIY. Czekam na następne!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna spódniczka !! Na pewno spróbuję taka uszyć :)
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga :)
    www.lacipriacompatta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę w tle starzy dobry łucznik:) ja mam jeszcze inna metodę, instrukcje produkuje chyba rok i chyba muszę ją w końcu skończyc

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka ! Zazdroszczę umiejętności szycia ! Sama się przymierzam do spróbowania, ale chyba najtrudniej zacząć!

    pozdrawiam,
    http://kattarzyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za te zdjęcia! aż poczuło się zew inspiracji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U Was to się wydaje takie łatwe, a ja to bym chyba rozniosła wszystko wokół i zaszyła się z materiałem gdybym miała jednocześnie szyć na maszynie i rozciągać gumkę :P

    OdpowiedzUsuń
  17. hejka Kochane ! :D widzę że również ten blog tryska Own Imaginationem ;p czyli "Kreatywnośc na Szczycie" zapraszam na mojego bloga :) i do Obserawatorów ja już obserwuje ! :) pozdro :D

    OdpowiedzUsuń
  18. kiedy wreszcie odważę się siąść do maszyny???? eh, cudny, pozornie prosty sposób, ale obawiam się, że z moim "talentem" wszystko bym zepsuła :/

    OdpowiedzUsuń
  19. Mega!!!!!!:):*:*:*:*:*: zdolna na maksa z ciebie dziewczyna!!! super!!!!

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam!!!!:) i zapraszam do mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. wczoraj robiłam dokładnie to samo:)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny pomysł , kiedyś też będę szyć hee :D

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna! ja to nawet nie wiem do czego maszyna służy :P

    OdpowiedzUsuń
  23. jesteście genialne :) jutro biorę się za robienie czerwonej spódniczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. zrobiłam dzisiaj podobną :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy wszystkim za komentarze i zapraszamy do obserwowania naszego bloga:)
-welovefashions@op.pl